Hoe omgaan met klanten?

Inhoud

Bent u een loonwerkbedrijf of een dealer van landbouwmachines en wilt u uw medewerkers een kwalitatieve spoedcursus voor een optimale klanttevredenheid laten genieten? Zoek dan niet verder want binnenkort komt PCLT met een nieuwe opleiding 'Hoe omgaan met klanten?' op de proppen.

Medewerkers uit onze sector hebben door de drukke seizoenen meestal geen tijd om zich te gaan verdiepen in het onderhouden of versterken van klanttevredenheid en na te denken over hoe je het best omgaat met een klacht. In andere sectoren is dit een onderwerp waar wel meer opleiding over wordt gegeven maar dan is dit telkens een vrij dure aangelegenheid en een langlopende cursus waar meestal geen tijd voor is.

Met deze training van één dag willen wij de medewerkers van jullie bedrijven die op het veld, in de werkplaats of het magazijn in contact komen met jullie klanten enkele handige tips en tricks meegeven waardoor zij op een commerciële manier de juiste communicatie naar een klant kunnen doorgeven. Daarnaast wordt er ook meegegeven hoe je de klacht van een klant het beste kan behandelen en een situatie niet laat escaleren waardoor er een goede band met de klant blijft bestaan.

Deze nieuwe workshop werd opgemaakt door verschillende ervaringsdeskundigen aan de hand van echte praktijkvoorbeelden. Het eindproduct zal in het najaar van 2024 beschikbaar zijn voor inschrijving en zal een nuttige masterclass worden toegespitst op praktijkvoorbeelden uit uw sector.

Wenst u meer informatie te ontvangen over deze opleiding, contacteer dan onze opleidingscoördinator Jens Laethem via jens.laethem@pclt.be

 

Praktische info

Na afloop ontvangt u een lesvolgingsattest

Broodjeslunch is mogelijk

 

PCLT Custom - maatopleidingen

Deze opleiding kan ook op maat uitgewerkt worden. De opleiding kan dan doorgaan op het gewenste tijdstip en de gewenste locatie (bij ons of bedrijfsintern bij u). Bij een maatopleiding kan de lesinhoud ook afgestemd worden op specifieke vragen van uw organisatie of bedrijf. Voor groepen kan een maatopleiding zelfs financieel voordeliger zijn dan individuele inschrijvingen in het open aanbod.

Wenst u een opleiding op maat voor uzelf, uw bedrijf of organisatie, vraag dan hier uw opleidingsvoorstel aan of neem contact op met onze accountmanager Isabelle Tanghe (0485/ 87 11 15 of isabelle.tanghe@pclt.be).

Professioneel omgaan met klanten